Friday, February 27, 2009

Bola-bola dan bola lagi

Musim ChampionsCup dah mula balik...

Aku sokong Arsenal....
Aku sokong Arsenal dari dulu lagi pasal aku suka cara Arsene Wenger punya approach..
Aku ingat lagi satu artikel yang aku baca, mcm ni bunyinya..

Chairman Club: "Encik Wenger, kalau board of director bersetuju untuk bagi 20 juta pound untuk untuk pasukan, apa yang you nak lakukan dengan duit tu?"

Arsene Wenger: "Hmm...kalau you all bagi I 20 juta pound kat saya, I bagi semula kat you all balik"

Chairman Club: "Hahh..pasal apa bagi balik?"

Arsene Wenger: "Saya bg balik bukan pasal saya kedekut nak beli pemain ke apa, tapi saya percaya kejayaan dalam bolasepak tak boleh dicapai dengan berapa mahal 'bintang' yang you boleh beli, apa yang you all perlukan hanyalah kesabaran untuk menuai hasil"

Pengajaran citer: Kejayaan tak boleh didapati sekelip mata, biar susah dulu, biar lah apa org nak kata...yang penting, at the end of day, kita akan jadi insan yang terbaik.

Akhir kata: Arsenal akan menang champions cup tahun ni...hehehe..Angin je bila penyokong MU dengar...kehkehkeh...
the4basketeers

No comments:

Post a Comment