Thursday, June 11, 2009

aKu SudAh kEmbAli

tuan-tuan..puan-puan..cik-cik dan dif-dif terhormat sumua..



(gambar kawah tangkuban perahu, Bandung)
Ingin aku nyatakan aku sudah kEmbALi ke arena blog aku ni setelah lama bercuti dan mendiamkan diri..
Hmm..apa dah jadi kat alam blog sekarang?
Ada yang meletup atau terbakar ke?
Ada yang dah pencen selamanya ke?

Tapi yang pasti aku pencen sekejap je..
Ini termasuk la persatuan-persatuan kengkawan di bawah aku..
Che-deal pencen sekejap, towkey, hisham, si Kimi dan kombar pun pencen sekejap jugak..
One for all, all for one..
Itulah the 4basketeers...
Wait for the new season 4 upload the latest news about aku..

Cuti ni aku pergi Melaka bandaraya bersejarah..
Berlumba gokart yg aku ingat slow je padahal laju giler..(dah bawak baru tahu)...
Melawat sambil bersajak di Bandung dan Djakarta..
and then drive ke Perlis dan Padang Besar pulak mencari kueytiaw kerang dan buah mangga harum manis..
boleh la buat buku travelog ronda-ronda dalam dan luar negara..

yang pasti duit aku habis banyak cuti kali ni..
tengah menulis ni pun tengah makan mi maggie ni..hehehehe..
aku chao dulu, nanti aku datang balik...
-the4basketeers-

4 comments:

  1. wau la...cik aidil g bercuti kat bandung !!!

    ReplyDelete
  2. salam che-deal,

    wah.lama sungguh tak dgr khabar che-deal..
    ingat dh pencen dr berblogging bersama seangkatan yg lain.semua snyap sunyi je..

    takpe ah, che-deal dh bercuti, next week plak sye akan bercuti..hehe..akan pulang ke kampung halaman di Kuala Lumpur..

    takde pape ke untuk sye??heheh...

    ReplyDelete
  3. hehe..sir kembali menyepi ke?? anwy,tq sir cz bg sy A dlm BD

    ReplyDelete