Thursday, May 7, 2009

Hari ini sungguh letih



About Problem...

Letih otak dan letih fizikal bagiku tak sama...
Letik otak kesan lagi mendalam....
Dah empat hari tiga malam berturut-turut aku marking paper...
Takde masa untuk memasukkan entri terbaru...

Tapi hari ini kemuncak letih aku...
Ada meeting tadi...
Aku belasah je apa aku nak luah...
Aku tak suka bermuka-muka...

Ada tak betul, kita patut bagitahu dan ambik tindakan...
Kalau ada yang terasa, mintak maaf la...
Aku direct je...

Pasal kalau aku simpan dan anggap takde apa-apa...masalah masih akan berterusan..
Masalah takkan selesai kalau kita kata semua OK tapi masalah masih wujud..
Lepas ni kalau ada permasalahan kita selesai sama-sama..
Insyallah
-the4basketeers-

7 comments:

  1. che-deal,

    betul tu, letih otak rasenye lagi teruk dr letih fizikal. adakah sbb2 sye migrain akibat dr letih otak???

    otak yg byk bekerja dr fizikal.. mcmne ye, nak rehatkan otak??

    ReplyDelete
  2. ya... nak tumpang setuju gak ngn statement letih otak dan fizikal berbeza. lagi parah kalau letih dua2..

    ermmm,, nmpak cam da masalah ja...
    apa pon, berterus terang itu perlu..
    hehehe..
    (sebenaqnya saja ja nak nyebok gak kat cni..)

    ReplyDelete
  3. haode, qing deng yixia.... pu3 balqis che-deal ad masalah.. tapi tapir peliharaan sahbat dia yang sebenar2nya lebih bermasalah... cari semut tak jumpa2...

    ReplyDelete
  4. to lukisan pena:
    owh.. sapa bela tapir...? bestnya..
    nak tolong carikan semut .. :)

    ReplyDelete
  5. malam semalam gundah gulana
    hari ini hari mulia
    tak pernah daku rasa begini
    seperti mati hidup kembali

    che-deal bela tapir...tapi tapir dia idup dalam kandang maya...pelik2...

    ReplyDelete
  6. ooo...itu yg taukey wong kate che-deal bela tapir...

    amik dr zoo ye che-deal..mesti hensem tapir che-deal tu. sure blog che-deal tak bersemut sbb ade tapir tolong mkn..

    ReplyDelete
  7. to all of the commenters,
    tapir pun insan biasa...
    janganlah kutuknya kerana warna kulit..
    tiada tapir, bersemutlah hutan...
    tapir gua hensem, tapi gua lagi hensem...

    ReplyDelete