Friday, February 27, 2009

Langkah Pertama

Assalamualaikum semua pembaca blogku termasuklah aku sendiri. To be honest, aku memang takde pengalaman dalam blogging nie... tapi semua perjalanan perlukan langkah pertama.

Aku mula belajar untuk menulis dalam blog ni atas inspirasi kawanku yang dah lama berkecimpung dalam arena blogging nie. Sifat ku mudah, aku suka menulis, tak kira kat mana aku pergi. Tapi aku tak tahu macam mana nak bagi tahu orang apa benda yang aku tulis. "Berkongsi tu kan baik"....kata mak aku bila aku bergaduh masa kecik-kecik dengan adik aku dulu berebutkan sesuatu... so here i am, ini nukilan pertama untuk blog aku...

salam perkenalan untuk rakan-rakan...blogger..dan tak lupa juga pada student2 aku yang bakal menziarahi blog ini... the4basketeers

No comments:

Post a Comment