Friday, February 27, 2009

Learning is harder, but neglect to learn is more worse than harder

Assalamualaikum my fellow bloggers,

Sekarang ni aku tengah belajar mcmana nak edit dan explore cara2 nak make my blog interesting. Aku ada sifu yang ajar, so aku salute sifu aku coz sanggup ajar aku yang x tahu apa2 pun. Kalau ikut standard, aku ni dah ketinggalan byk tahun bab2 pasal internet nih..


Tapi aku sanggup belajar, mana tau aku bleh ajar org lain plak pas ni..seperti kata hadis nabi "tuntutlah ilmu sampai ke liang lahat". Setakat nie belum banyak benda lagi aku nak share. Tunggu aku dah pandai nanti bleh lah aku share dekat korang semua.

Gambar ni aku umpamakan macam baby. Eager to learn many things....so gambar ni akan berubah mengikut skill yang aku belajar. Ni macam citer "The Curious Case of Benjamin Button", cuma dalam kes ni aku bukan lahir sebagai orang tua macam dalam citer tu. Kira nanti bila aku besar, muka Brad Pitt sekarang macam muka aku la. Hehehe...
the4basketeers



1 comment:

  1. Assalamualaikum w.b.t..
    ciayok-ciayok.... gagal mencuba bermaksud gagal untuk selamanya

    ReplyDelete