Sunday, April 26, 2009

Aku sudah kembali

Wahai..jiwa-jiwa yang tenang...
Hati-hati lah dirimu
Aku sudah kembali..

Baru sampai kejap tadi..
Thanks to En Hisham pasal sudi ambik aku..
Menyusahkan dia aje..(memang itulah niatnya)
Tapi apa guna jiran kan kalau x mintak tolong...hehehe..
Jauh tu nak jalan kaki dari pondok Pak Guard ke rumah aku..

Kerja-kerja di Shah Alam dah settle..
Tapi kerja-kerja di sini belum settle lagi.
Harapan aku for the oncoming weeks, all of the works can be accomplished..
Berblog tetap..walaupun kerja banyak..

Aku tak ada kesempatan pergi KLBF, Kuala Lumpur.
There is no time pasal meeting habis lambat pukul 7.00 ptg since Rabu lepas..
Tak dapatlah nak beli buku-buku atau survey buku2 teks yang baru ke..
Takpe, nanti kita jumpa di Kok Lanas Book Fair (KLBF la tu jugak kan?)

Nanti aku masukkan apa2 entri yang aku dapat terpikirkan..
Salut, mon ami..

11 comments:

  1. che-deal,

    dah tau dah niat hehe, ambo takade t.v. kat umah...so..................hehehe....

    "apo guno nya jiran kalau tak saling susah-menyusahkan..hhehehehe.."

    tak ada cite menarik di shah alam ke...tak nak kongsi pe2 kat sana?mana tau g joging plak kat taman tasik s.alam sambil tangkap burung kat tenggah2 tasik,
    tak pun mengulangi rekod dulu2..berlari-lari anak kucing keliling tasik 73 kali..

    ReplyDelete
  2. bergumbira lah kalian..setelah kembalinya pejuang bangsa negeri pasir berdengung..

    tanda kertas-tanda kertas...

    ReplyDelete
  3. Sudah kembali dari alam barzakh? Apa khabar sahabat kita di sana?

    ReplyDelete
  4. wah..wah, Che-Deal sudah kemabli, ingatkan sudah lupe Uitm Mache, syok sgt kat sana..heheh

    bz betul "org cporate" ni..meeting sje..

    lepas ni marking plak ye??

    Che-Deal, jgn bising2 Selangor menang, tak pasal nanti ade yg rusuhan dan kene halau negeri dr kelate..hahaha..

    ReplyDelete
  5. To Huda,
    Yeye Selangor menang..
    Walaupun menang penalti, tapi tetap menang.
    Yeyeye..

    Biasa je kerja saya.
    Tak sampai tahap korporat pun.
    Meeting banyak, makan-makan lagi banyak..

    Marking la pulak lepas ni..
    Banyak bertimbun-timbun..
    Boleh jual kat lori paper lama..
    Nak subcon kt lecturer lain tak sampai hati pulak..
    Selamat pulang ke Terengganu semula.

    ReplyDelete
  6. To Tuan Muqay,
    Hang tembak aku banyak noo..
    Mentang2 aku tak ada kat sini..
    Ooo..kata aku baru balik dari Alam Barzarh yea..

    Alhamdullilah..
    Aku dah kembali semula ke sini..
    Pas ni aku nak pi tuba ikan kt kolam depan rumah hang tuh..hehehe...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. YE..I'm Back To Ganu..mlsnye..takde istemewa disini..

    mkn-mkn, tentulah menjadi agenda utama, mesti mkn uitm pun same hebat gak..nasi tomato, nasi beriani, dagang kerabu takde??hehe.

    aih.ade org remove post yer??

    ReplyDelete
  9. annur huda,

    post tersalah entry..entry untuk yang terkini(selepas entry ni)..bukan entry ni(now)...

    ReplyDelete
  10. Tuan Dil,

    Aku ingat ghost Buster tadi,

    haha

    ReplyDelete
  11. Tengok,
    2 kali hang tembak aku.
    tau la MU mau kalah minggu ni..hehehe

    ReplyDelete