Friday, April 24, 2009

So much work, so little time

Assalamualaikum to all of you.
Sorry for the long absence.
Quite busy this week.
Ada kerja formal.
Nanti aku masuk entry balik la during this weekend.
Kepada sahabatku en hisham, en taukey wong dan en kombar CD, nak tengok Astro rumah aku silakan lah.
nak main PS, practice lah agar dapat kalahkan aku bila aku balik nanti
Jangan sepah2 rumah aku yang cantik tu dengan sampah sarap.
Kalau baju2 tu tolong jgn campak merata2.
Bawak rumah korang, basuhla...
Gen2 aku kalau sapa2 pandai bukak lock dia, silakan.
-the4basketeers-

3 comments:

  1. tq2 bro...

    nanti dah overhaul fac buss jangan lupa overhaul uitm machang plak....

    tak pegi pesta buku ker?dorg suma dah berpesta dengan buku2 kat pwtc...

    ReplyDelete
  2. salam che-deal..

    best tu boleh g Book Fair..mcm2 ada..sye siap buat 2nd round lgi..dah membeli di aras 2, hntr buku kat keta, pi shopping lagi kat aras 1 plak..

    boleh jumpa Faisal Tehrani.."buah hati" Tuan Muqay serta En Hisham....hehe...membeli stok untuk setahun..sementara nak tunggu tahun depan plak..

    ReplyDelete
  3. Salam semua,

    Takde kesempatan pergi KLBF.
    Meeting kat Fakulti je habis pukul 7.00 petang every day since rabu lepas.
    Tak boleh nak balik awal.
    Kalau boleh pergi pun dah tutup kot dah pintu PWTC tuh.
    Takpe..takpe..
    Next time kita jumpa kat Tamil Nadu book fair (TNBF).
    Teringin nak belajar bahasa Tamil pulak.
    Wongeh...wongeh..
    Teh Tarik wunney..roti canai wunney..
    Chitt.. podah pohh...

    ReplyDelete